Första gången iår

Badat på riktigt för första gången iår idag. Ridtigt sent men det har varit så fruktansvärt kallt på det senaste och jag har bara doppat mig någon gång (förutom när jag badade med Tiara på Sjöis) då och då. Men idag smällde det, jag var badsugen redan igår och nu när kusinen är här så stack vi ner och badade. Jag brukar vara långsamast i och snabbast upp då jag fryser väldigt lätt mn jag var sista person upp idag, och det var endast för jag kände min ensam i vattnet på flytbryggen en bit ut (som det även finns 3 hopptorn/trampoliner på) men jag tog några hopp innan jag simmade in till stegen där alla var igen.
 
Anyway, Saknar ridningen enormt, men för att få min fot fullt frisk skall jag vila och inte rida förän jag kommer  hem torsdag vecka 31. Jag har fått avboka Polly och säga till att jag inte har kunnat rida Ronja. Så nu får all tid tillbringas med familjen och kusinen som är här. Det är mysigt också nu när jag är i stallet och rider 24/7. 
 
Förresten så skall jag kasta om mina riddagar. Har bytt grupp från måndagar till tisdagar, onsdagar är samma, Ronja har jag planer på att rida på torsdgara istället då jag slutar 15.30 på fredagar och 15.00 på torsdgar! Talley är ju obestämda dagar och Polly skall jag inte ha hand om när Hanna ät illbaka om inte hon är borta någon gång!
 
Tiara <3
 
Update: Vann en bloggtävling på en blogg, och det paketet skall hämtas ut imorgon.Ni får såklart ta del av min vinst genom bilder och lite beskrivning på vad det är!

Kommentarer
Postat av: Stockholmsjenna -En del utav HorseSpot

Söta ni är :)

2013-08-15 @ 22:09:35
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0