Fortfarande ont i foten :-/

Haft en sjukt mysig helg i Skåne med en massa bad - både i en varm pool och i det 15°c havet. Vädret har varit toppen hela tiden, lixom 30°c på lördagen och söndagen. Hur gött? ;)
 
Nu hemma i min egna säng, sovit ut och shoppat samty badat idag. Köpte en bikini som jag är i behov av då jag bara har 2 st som passar. Bild kommer såklart på den! Sedan har jag avnjutit att man inte fryser röven av sig och riskerar att få kramp när man badar här på västkusten. 21°c i vattnet och man njuter, inget slår den känslan!
 
Chillar resten av veckan, inget stall pga min fot som fortfarande värler när man sätter på sig för trånga skor. Så Ronja och Polly får vänta till vecka 31. Saknar Ronja sjukt mkt, inte hunnit rida henne sen vecka 26 för jag har ju varit skadad och borta på ridläger samt hos Hanna på Tjörn!
 
Här kommer lite snabba och ganska dåliga bilder från Tjörn. Enda jag tog faktiskt då vi inte hade tid att fota och lägga ner tid på det! Älskar Quanah i bakgrunden på den första bilden, så sööt <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fia-H E V O N E N S

Trisst, vad har hänt med din fot? :-/

// Fia -HEVONENS
www.hevonens.com

2013-08-13 @ 21:05:42
URL: http://www.hevonens.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0