Mysig hemmadag

Haft en allmänt mysig dag idag. Sovit ut, slappat och sedan fikat med familjen och en annan familj. Nu väntas TV och fika, sedan sängen. Hoppas att jag somnar då jag har sovit läänge 2 dagar i rad nu. 
Innan jag skall sova skall jag skicka iväg lite mejl och börja kolla på lite smått och gott till blogeen, det ena kommer ni gilla, mer säger jag inte ;)
 
Imorgon skall jag nog träffa en kompis, fixa med bloggen och kanske bada ifall vädret tilåter samt fixa och dona lite inför att min kusin kommer på tisdag och stannar till fredag! Han är från Skåne så det är inte ofta vi träffas, så detta kommer bll mycigt och roligt med alla aktiviteter vi kommer hitta på!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0