Tillbaka som vanligt

Som vanligt var Sjöis underbart, roliga och lärorika lekrioner, bra ledare och aktiviteter, underbara vänner och en massa skratt. Dock inge täckning! Sjöstjärnans ridläger ligger mitt ute i skogen och täckningen suger så uppdateringen har varit katastrofal. Men jag har haft en underbar vekca med en massa oförglömliga saker som den underbaraste ponnyn av alla - Tiara <3 5 åt gammal, social och en underbar liten tjej som alltid ställer upp. Söt är hon också, och när det blir för jobbigt så blir det ett stort bocksprång och lite sken på det. 
Jag saknar henne natt och dag och det är 1 år kvar tills vi möts igen - men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!
 
Uppdatering kommer imorgon med bla. bilder från lägret och annat skoj!
 
min lilla prinsessa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0