Vinst och förlust

Hej!

 

Gud så trött jag är! Uppe med tuppen idag igen för att kolla på brosans Gothia Cup- fotbollsmatch, men dock så förlorade de trettioandradelsfinalen mot Kungsladugård BK på straffar aå det var lite ondöigt att jag gick upp. Men men, gjort är gjort och nu skall jag snart sova för att gå upp 9.00 och sedan åka med kusinen hem till honom i Skåne. Så skönt att kunna göra det lite spontant utan att behöva tänka på skolan och att vara utvilad!

Anyways, Jag har vunnit en bloggtävling hos Josefine Myllenberg på hennes blogg myllenberg.se i samarbete med Lush. Lush är ett hudvårdsmärke som är 100% naturligt och inte testat på djur samt utan onödvändiga ovh omiljövänliga plastförpackningar!

Jag har vunnit produkterna:

 

1. Ultimate shine - ett schampo med mild men ordentlig rengöring som ger håret otrolig glans

2. Soft Coeur - en underbar massageolja/body butter som doftar härligt av vanilj och vit choklad.

3. Full of Grace - en ansiktskräm som mjukgör och återfuktar

4. Buffy - en dushscrubb som skrubbar bort död hud och ger dig en otroligt mjuk hy

5. Jungle - ett balsam som återfuktar håret utan att göra det fett

 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0