1 vecka kvar...

...till sommarlov! Så sjukt taggad på att sova ut på morgonen, rida, bada och umgås med vänner utan stress. Men första skall man ha skolavslutning och även för mig ridavslutningar, men innan dess KM drrssyr på torsdag. Min starttid är klockan 18.45 så jag har en hel dag framför mig och hinner knoppa Billy, bortsta honom 16 gånger och kolla på en massa andra ekipage. 
 
Igår så hopptrnade vi, jag hade Pärlan och hon var hur fin som helt. Det har faktiskt aldrig gått så bra som igår! Hon hoppade utan problem även fast hon endast är 7 år gammal och lite hopprädd. Jag hade en bra inverkan och vi gjorde ganska svåra övningar med en bom med 1 galoppsprång till hindret innan ett hinder, som vi skulle lägga en volt över och sedna hoppa. När vi hoppade banan var hon dock väldigt viglig, men det får man tåla.
 
På måndag nästa vecka har vi avslutning i den gruppen, och vi skall ha gymkana. Men eftersom att vi har många överkänsliga hästar i vår grupp så skall vi bara ha vissa, som tillexempel Pärlan. Med hennes luftiga gångarter så kommer vi gå långt.
Sedan den onsdagen har min andra grupp avslutning, vi skall mot en annan grupp ha en slags hopptävling. Då skall vi se ifall jag får byta häst från Billy som är lite osäker till Smilla som är helt gaaalen i att hoppa. 
 
Puss, Carro
 
Josefine och Laika i söndags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0