6 dagar var till Sjöis!

Hemma från stallet, det blev två vänder varav en var plannerad! Jag fotade Kajsa och Ronja och sedan åkte hem och käkade god mat med familjen. Cyklade sedan tillbaka till stallet och var med och var som en tränare åt Kajsa och Ronja. HERREJÄVLAR vad hon hoppade lilla ponnyn, 105 cm räcke, 95 cm oxer/stigsprång och 85 cm kombination för att vara en tjock 22 gammal D-ponny. Det är helt increadible! Hon slutar aldrig förvåna, först lära sig helt rena galoppombyten och sedan hoppa över 1 m!!!!
 
Imrogon skall jag upp tidigt för at städa i stallet hos Ronja innan Chippen, en ponny som skall stå på sommarbete med Ronja, kommer till stallet! Så det blir sätta klocka på halv 8 för att vara i stallet 1 h senare! Sedan på dagen skall jag fixa inför sjöis, boka upp min vecka och sova/blogga/sola haha :)
 
Förlåt för dålig bildkavlitet på vissa bilder
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0