7 Bästa hästryttaren på klubben

BÄSTA DAGEN PÅ LÄNGE! Idag var det ju KM för mig och Billy. Han knoppades och ryttaren inna mig red, och sedan såsmåningom var det min tur att rida. När jag kom in på banan tyckte jag att min sits var fungerande men hästens tempo var långt ifrån sanbbt. Han var trött pga värmen och ansträngningen på den första ritten så han var sjukt lat. Men det var bara att kämpa på och under programridningen tänkte jag mkt på hörnpasseringena och sitsen. Den sista biten tkr jag blev helt katastrof, men inte dommaren. Så jag fick en 7:a på det vilket är bra för hur det gick. Sedan fick jag även två sjuor på min sits och min inverkan. Hela resultater blev 65,0 % och jag landeade på en sjunde plats av fem placerade. 
 
För att fira så lämnar familjen mamma hemma och seglar i helgen med en annan familj (utan deras mamma) och jag skall försöka uppdater så mkt jag kan. Mne skall fixa tidsinställda imorgon och förbereda en massa inför sommaren med alla mina aktiviteter. 
 

Kommentarer
Postat av: Evelinn Bladström

Vill du bli Månadens hästblogg och nå ut till ännu flera hästintresserade ungdommar genom DIN blogg?

Var med och tävla om att bli månadens hästblogg hos http://www.evelinnbladstrom.blogg.se

Du har chans att vinna en beskrivning om din blogg samt så får din blogg ännu flera läsare!

För att delta så kommentera detta inlägg:
http://evelinnbladstrom.blogg.se/2013/june/manadens-hastblogg.html#comment

Förlåt om du inte vill ha såna här kommentarer, men jag såg ingenstans att du inte ville ha det i din blogg.

Ha en fortsatt grym dag och rid väl! :D

M.v.h. Evelinn Bladström

2013-06-08 @ 17:20:16
URL: http://evelinnbladstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0