Det är bättre med för mycket än för lite

LIgger och kollar MTV och bara njuter av ledighet och att få vila innan det är fullt ös igen, men inte för mycket vila bara. Jag åste hålla igång för att inte bryta ihop och ha tråkigt. Utan min tid är värdefull och den skall spenderas på sådant jag vill och tycker ätr oligt, men ibland nödvändigheter såklart också!
 
Snart skall det lagas lunch och sedan skall jag ta tag i tiden lite, min kanin skall få komma ut igen och jag skall baka, blogga och smörja samt pcka lite ridsaker till jag åker på lördag. Jag har gjort en låång pcklista på det som skall med. Det är ganska mycket, men det är bättre med för mycket än för lite. Men det är mina saker och det är jag som skall ha med det.
 
sjöis förra året, uppvisning i min alllldels för stora tröja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0