Hoppas jag blir godkänd

Idag är det en av de sista ridlektionerna för mig på billdals rk för denna terminen. Mitt sommarlov har också börjat och för att göra avslutningen speciell så skall jag och Hanna baka kladdkaka till ridningen, eller vi kanske gör kladdkakemuffins? Ni kommer iallafall få recept och bilder på kakan/muffinsen och lite annat roligt. Håller även på att fixa med en bloggtväling med ett fint pris, till i sommar. U gonna love it!
 
Idag får jag även mina betyg, hoppas på det bästa! Men min skola är riktigt hård med ett och det är lång ifrån att någon får A på något. Jag får hoppas att jag inte blir underkänd i slöjd då jag har ett kriterie som inte är godkänt....
 
Kisses, Carro :))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0