JAG HAR EN BLOGG!

Woooww, tänk att jag hade en blogg! Jag har helt ärligt glömt av det under dessa dagar fyllda med skratt, flumm och en massa mys med olika kompisar (och såklart en del shopping...). Jag har även ridit och longerat Ronja, som var duktig båda gångerna!! Under ridpasset där vi gjorde allt man kunde, lite hoppning, markarbete, dressyr och uteritt så var hon lite okoncentrerad då och då, men ibland så gick hon som en klocka! 
När jag longerade henne dfagen därpå så var hon otroligt seg, gick knappt fram i trav, men fin var hon. Det kan jag lova! Världens finaste tjej gick som en klocka och brydde sig inte om något i bakgrunden, även fast de blåste upp en hoppborg precis brevid padocken.
 
Idag så skall jag till Liseberg! Första gången iår och det skall bli riktigt roligt! Jag åker iprincip allt förutom Kanonen (har åkt den en massa gånger innan) då jag tycker att den är onödig, man står i en lång kö i ca 20 min för att åka runt i en liten bana på typ 15 sekunder och sedan är den slut. Alldeles onödig? 
Idag skall jag även försöka mig på att åka AtmosFear med min otroliga höjdskräck. Vet inte alls hur det ommer gå, men man kan väl alltid testa?
 
Vilka är era favoriter på Liseberg?
 
Kisses, Carro ✿ 
 
jag och R för någon vecka sedan !! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0