Made by my anger

Mina ben är som spagetti och jag är helt slut! Idag har jag tränat mer än vanligt, jag har cyklat 2 mil, ridit ut med Polly och cyklat lite till på det. 
Imorgon skall det bakas hästgodis och vilas för min del för att ha 2 fullspäckade dagar innan det är dags för mig att åka till Sjöis. Jag skall på torsdag ha en hoppträning för Kajsa och sedan åka och rida Polly och därefter åka och köpa lite grejer på börjes. Sedan på fredag skall jag rida ut med LInea på Ronja och sedan sköta Talley innan jag packar det sista och sover gott i min säng en sista gång på 8 dagar.
 
Nu skall jag förbereda mig för att sova om någon timma för att jag är så sjukt trött! Sova och bli pigg inför imorgon så att minbakning blir komplett och att jag inte somnar i smeten! Självklart skall ni få bilder, recept och min åsikt om resultatet och hur det var att beke de (svårt/lätt, roligt/tråkigt) och något tips!
 

Nu skall jag även skriva ett inlägg, made by my anger.
 

sjöis 2012, Tea <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0