Megan Fox i min fotölj?

En trött och glad tjej sitter i min fotölj just nu. Kan ni gissa vem det är? Nej, det är inte Megan Fox som sprungit från Amerika hit till mig utan det är Carro (jag haha) som har tillbringat stora delar av dagen i stallet och hjälpt den nya tjejen och hennes ponny Chippen (som ni kan finna här!) att komma på plats med alla hennes saker! Så nu är det frid och fröjd i stallet men dock inte i hagarna! Hästarna är inte ihopsläppta än pga Ronja som skall vara ledare och surar mot Chippen, who doesn't give a fuck och är glad sålänge han får mat. Hahahah gulleponnysarna! 
 
Så här ser min vecka ut btw:
Tisdag: Rida Polly, styrketräna
Onsdag: Baka eget hästgodis, jogga
Torsdag: Rida Polly, börja packa inför sjöis, åka och köpa det sista jag behöver på börjes!
Fredag: Skaöta Talley, rida ut på Ronja med Linnea och Groska! PACKA!!<33 jogga
Lördag: SJÖIS, åker 11.30 och är cpfuckingatggad hahah :)
 
Ser ni, jag har även lagt in lite träning i denna vecka som jag MÅSTE utföra. Jag är så sjukt lat och jag har flera tusen OS-medaljer på att sjuta upp sådant!
 
måste bara älska denna bilden! Hahaha min lilla Ronjis <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0