Sista dagen i skolan, wiihhoooo

Herrejesus vad jag är taggad, sista dagen i skolan för att nästa vecka har vi en ledig dag och en slags "utflykt" så att idag är det skåptämning, vilket jag redan börja lite smått med igår. Sedan kan man räkna timmarva till sommarlovet - och inte veckorna.
Jag kommer ha ett väldigt roligt sommarlov, ridläger, hälsa på hanna på tjörn och där agera tränare, marstrand med hanna ebba, italien, skåne mm. Sedan skall jag kanske ha hand om Ronja en vecka medens ägaren är bort. 
 
Anyway, skall jag och min grupp rida ut idag. Det skall bli riktigt roligt och jag älskar att rida ut, även om jag för ungefär 1,5 år sedan hade en rädsla fär det pga ett ridläger 2011 där allting blev kaos. Jag har älskade Billy som jag även skall tävla på imorgon, och såklart skall ni få bilder och kanske en film på min tävlingsritt. Hoppas att det går bra nu, vem vill inte vinna klubbmästerskapen liksom?
 
Hare gött, Carro
 

Kommentarer
Postat av: Linnea the FUCKING AWESOME

GOTHIA CUP JÄVLA CP!! Hahahahah <3

2013-06-06 @ 02:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0