Sista skoldagen

Menhejsan bloggen, det var länge sen! Hur länge, 3 månadser? Äh, skoja bara. I fredags var det va? Jag har fakriskt varit ute och seglat i helgen men var hemma igår, utan skola. Men skall jag vara ärlig, jag kände inte för att blogga. Jag loggade in och rafsade ihop något slarvigt och dåligt, men sedan tryckte på delete. 
   En blogg skall vara uppbyggd med ihopsättningar av meningar och ord man inte blickar tillbaka på och ger sig själv en facepalm, utan man kan visa upp för omvärlden. Det har man som en offentlig person som grundregel i ungefär hela sitt liv. Det handlar om etik och moral, som vi alla ska ha i grunden.
 
Anyway, så idag är det den sista skoldagen och ikväll har jag skolavslutning och sedan är det "efterfest" någonstans i Kullavik. Här får ni en översikt för min vecka :
Onsdag: Baka till ridningen och sedan ridavslutning (poänghoppning) mot en annan grupp
Torsdag: Privatlektion och hjälpa till på Billdal, sedan till Talley
Fredag: Rida Ronja och sedan prova att rida Polly
Lördag: Brunch hos Hanna
Söndag: ?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0