Sjöis iövermorgon!

Godmorgon bloggisar!

Efter en god natts sömn så skall jag upp och om 2 timmar åka ner till stallet och träna Kajsa, en kompis som äger  min medryttarponny. Jag är hennes hopptränare och det är superskoj! Idag skall hon träna lite på omhoppningssvängar och att korta och länga galoppen! Jag har hittat en superbra övning till henne som skall vara lite avancerad men ändå så att hon klarar det!
 
Sedan på eftermiddagen skall jag rida en lektion för Pollys ägare på Polly. Ifall ni inte visste det så rider jag Polly, Hannas medryttarponny, nu när hon är bra för att Polly skall få motion och idag på lektionen skall jag få lite grunder och tips om Polly!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0