Solat och är ÄNTLIGEN inte kritvit

Gud vad jag är glad just nu! Ett yckorus går runt, runt och runt i min kropp! Varför? Jo, för att jag är lite brun och inte vit! Jag har inte haft tid att sola när det har varit sol och när jag har haft tid så har det regnat, men nu var det sol och efter att jag vaknade kvart i tolv så gick jag ut och åt en god brunch samtidigt jag jag låg coh solade i kanske 1,5 timme! 
Sedan som några plus idag så skall jag rida Polly snart, Hööks har en stor rea, mitt ridläger är om 4 dagar och ett Pretty Little Liars avsnitt kommer ut imorgon! Wooaaaahh, mycket positivt på en och samma gång!
 
Med Polly skall jag rida ut, vilket jag altid kommer göra och idag är första riktiga gången och då planerar jag skritt och trav ute, kanske lite galopp och hon sköter sig. Jag skall rida henne igen på torsdag och ifall jag inte galopperar idag så kommer jag självklart göra det då!
 
bild från Hannas blogg (http://hannabexells.blogg.se) på Polly, lite suddig men söt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0