Regn <3

Visste ni att jag älskar regn? Det är så mycigt att sitta inne, kolla på en bra film och äta lite godis eller något! Eller prata med kompisar, läsa, planera för något roligt eller varför inte ta en powernap. Det finns så mycket mysigt man kan göra inomhus i sina foviritmjukisar och en gossig hoodie!
Mina absoluta favoritsaker är att kolla på en film som stämmer int på det humöret man är på och blogga, skriva en massa tidsinställda inlägg till jag skall på mina två ridläger, åka utomlands och bara slappa UTAN dator etc.
 
Anyway, min helg har varit riktigt rolig. Sovit över med bästa Hanna, skämt ut mig, varit på brunch m.m! Jag och Hanna kollade på film, åt och flummade en massa hahah! Sedan slog hon även sitt sovrekord då hon sov till 11 idag! Jag vaknade lite innan (15-30 min) och så höll jag på med mobilen och läste bloggar, kollade instagram och facebook etc.
 
SNart skall jag kolla film med familjen, så hörs vi imon! KRAM <3
 
blandat från min insta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0