Tävling hos http://ztreliin.se

Var med i Linn Strelins tänling om att vinna detta fabulösa täcke!
 


MIN SOMMARLISTA PÅ FAVORITER FRÅN HORSEMEUP!
 
 
 Dessa handskar från Roeckl. Sköna, lätta, tunna, snygga och har en bra grip-metod! De har en sportig stil vilket
passar mig som handen i handsken (haha) och det ger intrykcet CARRO!
 
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
 
 
Starriders ridbyxor! WOW känslan kommer snabbt fram av bara produktbilden, och när man läser alla recentioner så dreglar jag över dessa!!!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _   
 
GPA speed air, alla ryttares drömhjälm. Jag lovar er, ifall jag vinner 1 miljon kr så kommer denna införskaffas till mig som en present för att jag är jag och håller mig till det!
 
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _   
  
 
Denna piké var ju out of my mind! Tänkte skriva ursnygg men det räcker inte, för den är helt galen! Jag tappar ord! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0