The day with the big D

Idag är dagen jag har väntat på i sisådär 300 dagar, jag har väntat, längtat och plannerat en massa och nu liger jag här i sängen med sen underbara känslan i magen som man har när ens familj kommer in och sjunger på ens födelsedag. För idfag skall jag åka till Sjöstjärnans ridläger, jag kan inte beskriva hur lycklig och exhanterad jag är för detta. En karusell åker runt, runt och runt i man mage och jag skriver i hyperfart för jag vill att tiden går fort så vi åker nuu!
 
Jag håller på att fixa tidsinställda inlägg, men bloggar också live från lägret ifall det finns täckning. Sedan kommer det upp viedosar och så små bildinlägg på t.ex min häst jag får osv. Så uppdeteringen kommer vara detsamma, runt 1-3 inlägg/dag.
 
suddig bild på mig och Bily på dressyr KM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0