Väskorna packade, nu är det mindre än 24 h kvar...

Mamma väckte mig 7.45 och efter frukosten så cyklade jag den lååånga milen i motvind till Särö och Talley. Jag bostade, mockade, ledde 25 min i manegen, fyllde mat och cyklade 1 mil tillbaka i mevvind denna gången. Jag cyklade även förbi Ronja och hämtade 1 spö, min gamla extrahjälm som Hanna skall ha på lägret och mina handskar. Jag skrev också "lycka till" på tavlan till Kajsa som skall tävla Ronja i dressyr på Långeberga RK på sönda samt ett litet tips sen sist! Jag hoppas och tror att de kommer slå 58% denna gången då de har tränat en massa på alla rörelser som de skulle förbättra!
 
De sista väskorna är packade för Sjöis också! Jag åker 11.15 imotgon för att komma dit 13.00 och välja en bra säng så jag inte får den sämsta, för jag är kräsen haha :) Jag har kollat lite på¨hästarna och pratat med en massa folk och jag tror att Eevee skulle passa mig. Hon beskrivs som pigg, känslig och rolig att hoppa med. Söt är hon också, vilket är ett plus! :-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0