21 Maj 2013

Hejsan bloggen!
 
Jag är verkligen ledsen för den dåliga uppdateringen på bloggen, jag orkar inre förklara mig och jag lvar att bättra mig! 
Jag kan iallall berätta lite om dagen i sig. Jag har varit i skolan och sedan pluggat. Rolig dag idag, not. Men sånna dagar sinns det i mitt liv och jag får väl bara leva med det och ha roligt alla andra dagar i veckan.
Igår så hade jag dock det bättra, jag red lektion på underbara ponnyn Pärlan! Hon är bara 6 år gammla och igår var hon överdrivet vinglig och jag fick inte ihop henne mella skänkel och hand men när vi gjorde skänkelvikningar så gick hon så sjukt bra! 
 
Imorgon skall jag också rida, ny häst men jag tror det blir Billy eftersom jag skall täva honom i dressyr km på nationaldagaen om 2 veckor. Är sjukt taggad och jag hoppas att det blir ett bra resultat :)
 
Söta Billy (skimmeln) och han bästa kompis Glenn! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0