En massa galopp i skogen

Hejsan!
 

Har ni haft en bra dag?
Min har varit rolig ,jag har bakat chokladbollar, pluggat, varit i skolan med underbara männsikor och det har gått bra på ett franskaprov! Underbar känsla och energi man får efter en sånhär underbar torsdag, och imorgon är det fredag!!! 
 
Min fedag skall bli underbar, först skola, sedan ridning på finate Ronja med en massa glaopp i skogen med bästa Linnea och förhoppningsvis ifall det är fint väder så avslitar jag uteritten med att gå ut och hoppa på gräsbanan. Efter det så skall jag på tjejmiddag hos en klasskompis där temay är VIP / cocktail och ni skallfå den outfiten här på bloggen imorgon! 
 
Goodnight! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0