Go uteritt med mesig ponny!

Pärlan var riktigt rolig att rida idag, hon var pigg, bockade men dock lite mesig. Vi red ut och galopperade mycket vilket hon tyckte var riktigt kul, så kul så att jag fick sitta med händerna uppe vid bröstkorgen. Ibland är hon riktigt go, som idag under uteritten. Dock så blev hon väldigt rädd för en bil och något staket vid fotbollsplanerna och vid ena tillfället så småstegra hon och vände och vid andra hoppade endast till.
 
Imorgon har ajg fysikprov och sedan svenska redovisning (som jag skulle haft förra veckan och redan kan) och sedan beger jag mig till staller i förhoppningar om att rida! 
 
 
Pärlan :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Söt :)

Svar: Visst är hon :)
carrosjobergs.blogg.se

2013-05-28 @ 17:43:48
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0