Go'kväll!

Åhh vad mysig dag jag har haft det idag! Först oc främst en lugn och kravlös dag i skolan som gick som vinden. Sedan ett underbart hopp-pass på hästen hon hoppar som Casall la Silla eller något. Vi hoppade i slutet 90 cm ungefär, vill ni se film? Jag är supernöjd men min fian lilla plutta, hon har verkligen utvecklats samtidigt som mig.
Tillbaka till ämnet, på kvällen så har jag nu skypat med en massa kompisar, laddar ner Leuge of Ledgens som skall vara roligt att spela och även käkat pizza med min bror.
 
I helgen skall det hittas på tusentals saker, som till exempel skall Talley tas hand om, ute ritt och vara en bra hästskötare åt Hedvig och Flipper!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0