Han har aldrig varit såhär fin...

...på seriöst superlänge! Lilla äkskade Billy <3 Han är för go. 
Jag kan ta allt från början, jag har somsagt ridit idag och som jag trodde fick jag Billy! Jag skall ju ha honom på KM i dressyr den 6/6 (om 2 veckor) och jag har ridit honom såpass lite så att jag ville ha honom för att träna lite och hitta knapparna lite bättre än sist!
Ridpasset gick toppen, Bily gick på tygeln och i uppförsbacke ungefär tre fjärdedelar av passet. Dock galoppen var dragig, men det är så han är!
 
Tordagens planer kommer i ett inlägg imorgon, Ni får sova gott och ha en fortsatt bra kväll. Naithy Naithy :)
 
Jag och min underbaraste bästis Hanna som gör mina dagar <3

Kommentarer
Postat av: Ida Barsk

Sv: Tack så mycket! & detsamma!

2013-05-22 @ 22:19:35
URL: http://idabarsk.horseworld.se/
Postat av: Jenny

Vad kul att det gick bra med ridningen på Billy!:)

2013-05-22 @ 22:37:55
URL: http://narkeryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0