Jag har missat 7 gånger

Godmorgon! 
 
Sovit gott? Jag har sovit såpass gott så att när min väckarklocka ringde så stängde jag av den och sedfan somnade om. Men mina föräldrar kom in och väckte mig 20 minuter senare så att det var ingen stor fara. 
 
Idag skall jag ha mitt fysikprov, boksamtal/svenska redovisning och sedan förhoppningsvis rida. Jag har missat 7 gånger ridning och då kan jag ta igen dem i en anna grupp denna och nästa vecka, sista gången gör man oftast något extra roligt och då kan ingen rida igen! 
När jag kommer ham efter stallet skall jag se om mina skor har kommit, jag har nämnligen bsetöllt mina skolavslutningsskor i förrgår och jag hoppas att de kommer idag så jag kan prova dem! :)
 
Sjöis förra året, nu är det bara 32 dagar kvar <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0