Racesafe panelväst

 
Med 80 olika paneler som rör sig när kropen rör sig och ventilerar ut fukt är racesafevästen en bra väst som är godkänd enligt CE och beta 2009 level 3. Den tillverkas i England och säljs överallt!
 
Jag har denna västen själv och det har en riktigt bra inverkan på sitsen, jag blir rak i kroppen och för att den är så rörlig så stör den inte min sist och position utan endast skyddar. Denna väst är också riktigt snygg och det gör den populär bland många ryttare på både ridskola och som har egen häst.
     Jag ger denna väst 

Kommentarer
Postat av: Camilla Eriksson

För mig är den mest i vägen och jag blir klumpig haha xD

Svar: Haha, ibland är det så ja xD
carrosjobergs.blogg.se

2013-05-28 @ 22:05:37
URL: http://camillaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0