Segt pass med en dåsig ponny

Godmorgon!
 

Hoppas att ni är vakna, det är iallafall jag! Snart skall jag gå ut och plugga i solen och försöka bli liite brun innan skolavlutningen så mina ben inte ser helt mobbade ut i klänningen, haha. Sedan skall kanske jag och Lisa även vara med varandra lite och fixa en liten rolig grej! (:
 
 
Jag kan berätta lite kort om ridpasset och kvällen igår, ridningen på Ronja var inte en av de bästa passen, hon var seg och väldigt dåsig i den varma luften (+25°c) och det gjode mig väldigt svag och trött. Så efter ungefär 1 timmas ridning gick det någolunda bra och vi gick ner til stallet där ponnyn tvättades och sedan prommenerades!
      
Sedan på kvällen var jag och familjen iväg på 11 årskalas hon några kompisar. Det var roliga lekar och mitt lag vann såklart. Vi var hemma vi 22 så jag gjode mig iodning och gick och lade mig ganska snart.
 
HOPPAS ATT NI FÅR EN BRA LÖRDAG OCH SÅ HÖRS VI SEN :D
 
Jag och Lisa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0