Som tillexempel igår bet mig i axeln...

Hejsan lite på morgonkvisten!
 

Har ni sovit gott?
Det har iallafall jag! Jag drack ett glas mjölk på kvällen och sedan bara slocknade jag. Det är så det skall vara, men jag har en tendens att ligga och inte kunna somna i säkert en timma utan resultat men igår var det superenkelt.
 
Hur ser dagens planer ut? Jo, Idag så skall jag först gå i skolan (as always) och sedan hem och göra mig iordning för en stallvårdskurs 17.30 i stallet. Den är för alla skötare och jag sköter om hästen Smilla, ett tempramentsfullt hoppsto som kan vara lite tjurig emellanåt (som tillexempel igår när hon bet mig i axeln...). Stallvårdskursen håler på i 1,5 timma och sedan skall jag hem och äta innan jag sätter mig och bloggar lite, men såklart kommer det upp inlägg under dagen! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0