Thank God It's Friday!

GODMORGON ♥
 
Ny dag som jag skall ut och fånga med sprudlande energi som jag fick efter gårdagens löprunda. Aldrig någonsin trott att jag klarade av det men jag joggade samtidigt jag jag sjöng falskt på "Undressed" när det var som jobbigast. Strechade såklart efter men jag känner träningsvärken som kommer krypande i snigelfart, wiiihooo skolgympan kommer rocka!
 
Idag har jag inte så mycket planer, traggla mig igenom matteprov, rida dressyr på Ronja och sedan iväg på 11 årskalas. Sedan är det HELG. Den skall spenderas med vänner och familj, sedan skall jag även vara hästskötare år Hedvig som skall tävla bohuscupen i hoppning på söndag.
 
Ni går ha en härlig dag så hörs vi sen! ♡
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr - Sara

Älska fredagar <3

Svar: Jag med! <3
carrosjobergs.blogg.se

2013-05-17 @ 13:10:00
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0