Tröttis-Billy <3

Vad kom jag till när jag byggt fram hinder i padocken med mina brudar var en sovande Billy med huvet på sne'. Hur sött liksom? Men såklar kunde jag inte ta en bild för min mobil var inte precis inom en meter, men skall så Kajsa som red lilla racer-Rut idag att skicka bilden på honom så jag kan lägga upp den senare! 
 
Lektionen gick bra, han var dock trött, vilket beror på att hästarna står ut även på nätterna nu också och det är inte precis uppiggande gör dem, men vi hoppade en oxer på cirka 80-90 vilket var awesome! Han är inte en speciellt bra hopphäst och endast 6 år gammal (fyller 7 på måndag!). Sedan medans de andra hoppade banan så var jag + några andra tjejrt i gruppen i en annan del av den stora padocken och arbetade hästarna, Billy gick superfint och en tjej som inte riktigt "vet hur man gör" gav jag tips till som hjälpte. Underbar känsla när någon annan som man gett tips till lyckas.
 
Imrogon skippas igenridning och jag åker in med mamma till frölunda tord istället och kollar på bikini och en fin klänning som är lite mer vardaglig att ha nu i sommar eller så sitter jag hemma och solar till runt 18 då familjen sticker till skolan då en kompis till oss har en musikal med klassen. 
 
#skickavidarenätkärlek Jag älskar er och ni är superunderbara och värda guld, utan er är bloggen inget! <3
 
underbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0