Visste ni att....

... Jag en gång varit rädd för att rida ut? JAllt det startade med att jag var på ranchens ridläger och där skulle vi rida ut och när vi kom till galoppen exploderade alla hästarna och min häst slog alla rekord i att springa fort så när vi saktade av så var jag tungen att rifda in i någon och råkade rida ner i ett dike.
 
... Jag har 4 stycken olika par hörlurar? Ett par iPhonehärisar, ett pas WESC, ett par Samsung som jag har när jag rider och ett par Beats by Dr Dre. Jag använder alla kontinuerligt och jag älskar verkligen att lyssna på musik!
 
... Jag är 175 cm lång? Och som grädde på moset skall jag ha 10 cm höga kilklackar på skolavslutningen som kom igår. På skolavsluningsdagen kommer jag visa hela den outfiten men en lite sneakpeak kanske ni får någon dag ifall ni kommenterar flitigt!
 
... Jag skall till sjöstjärnanans ridläger vecka 27? Jag var där förra året med 2 kompisar och det var helt galet kul, och nu skall ännu fler med! Jag längtar helt galet mycket och det skall bli hur grymt som helst! Jag får väl ta och börja göra tidsinställda nu då! hahah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0