Blågul

Haft en toppen dag idag! Jag och Hanna S har plannerat ALLT inför tävlingen och jag kommer ha en underbar helg på Tjörn, fast på lördg kommer det nog vara ganska kaos i stallet. Vi skall fixa iordninga allt och Hanna är skujt nervös redan, även om tävlingen är om 5 dagar. Så på lördag, när startlistorna även kommer ut, så skall jag ha YOGA inna vi skall sova haha. Jag tror verkligen Hanna behöver det.
 
Tidigare idag har jag även ridit. Trodde jag skulle rida den nya hästen Darcy igen men tydligen satte min ridlärare mig på en ganska liten D-ponny,tror jag medmina 176 cm såg ut som en jätte på söta lilla Gajos. Men det gick jätebra verkligen, jag är så sjukt nöjd med ridpasset. jag arbetade mycket i Lärr sist på transportsträckor och det är positivt då jag ofta stter ner och bromsar men nu gasade jag på och stod i en stadig sits! Vi hoppadeen bana med 2 långsidor och en 8, på längden och den var väldigt rolig och nyttigt för mig inför både tävlingen på söndag och KM i hoppning där jag satsar på blågult, haha. Skämt åsido, jag vill såklart bli placerad men det är en liten chans då jag tävlar storhäst bland klubbens duktigaste elever!
 
Gajos <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0