Godmorgon!

Ligger i min härliga säng och har precis kollat klart ett "How I Met Your Mother" avsnitt. Jag är seriöst beroende av den serien, kollar ca 2-5 avsnitt VARJE dag hehe. Såklart hinner jag ju plugga och blogga också, men det beoro på att jag inte har så mycket att göra!
Sitter även och kollar lite ryttarankningar på Tävlingsdatabasen och lite annat skoj, har lite för mycket tid nu på morgonkvisten. Det är så sjukt många som bara har 0 poäng som man vinner i tävlingar mm. 
 
Snart skall jag ta mig upp ur min alldeles för varma och bekväma säng och göra mig iordning inför att cykla till skolan snart, så jag börjar 8.45. SKönt att börja såpass sent men ändå inte sovmorgon, utan jag går bara och drar på morgonen.
 
 
Övre: Sjöis 2013, undre: Sjöis 2012. Skillnad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0