Mornin'

Godmogon!
 
Måste börja med att uttrycka mig om kyla, FYTUSAN VADD KALLT DET ÄR!, jag ligger hmma på nätterna inlindad i filtar och mitt tjocka duntäckte och fortfarande fryser. Och sedan mitt i kylan så lämnar min bästa vän Hanna mig för hennes pappa i Malaysia, så jag kommer inte få träffa henne på 10 dagar :( 
 
Anywayyss, så skall jag rida idag och jag red igår. Det gick ganska bra igår men jag red en ungefär 170 cm stor häst och det är stor skillnad jämnfört med ponny som jag red ungefär hela förra veckan. Men Otto, som jag red igår, var över förväntan och jag är taggad till nästa tisdag då jag även skall hoppa en clearound.. :)  Idag vet jag inte vilken hästa jag har med jag hoppas på Pärlan så hon är den roligaste hästen man någonsin kan rida, hon är väldigt fin i dressyren och tiitig i hoppningen men hoppar fint när man får över henne!
 
 
Två instagrambilder på Pärlan
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu är vinnaren i Veckans Blogg utsedd. Kika in på bloggen och titta om du vann. Om inte så finns det en ny chans redan nu. Lycka till :)

2013-10-27 @ 09:09:59
URL: http://ellian.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0