På riktigt

Ridit Ronja idag på "riktigt" för första gången på ett tag. Jag red dressyr till en början och det gick fakriskt bra, och jag är relativt nöjd för att vara länge sedan. Ronja har varit hostig på den sista tiden och för at honm inte skulle ansträngas så mycket så red jag ut med Kajsa och Collin som också red dressyr uppe i padocken med mig. Vi red en liten kort slinga med galopp på en liten uppförssluttande backe och jag tror att jag aldrig galopperat så fort någonsin, seriöst HERREGUD VAD PONNYN KAN ♡
 
Igår så bloggade jag aldrig så jag hade en massa att göra men på ridningen med Smilla hoppade vi en grym bana på ca 1m och det gick skitbra. Hon var inte bråkig eller något men jag är ganska van vid att får stötta hästen ordentligt fram till hindret och det behövs inte med Smilla så det första hoppet gick sådär, men sedan gick det toppen!♡
 
Smilla ♡♡
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0