Pay n' Jump 20/10

50 cm: Det var denna klassen jag anmälde mig via TDB till. När vi kom in till manegen så stelnade han till och var väldigt spänd vilket ledde till ett stopp på 1a hindret. Med övertalning gick 2an bra men det blev 2 stopp på trean. Sedan flöt det på och 4-8an gick galant med en lite spänd häst. Fast, det är andra gången Quanah är i en manege så det än stor källa till hans spändhet. 12 fel
 
60 cm: Bestämde mig med ägaren att hoppa en klass till för att ge det en till chans och jag eftersnmäld mig till 60 cm. Han var lika spänd denna gången men jag var mer bestämd och vi kom över 1 med ett litet failsprång men 2-5an gick galant, till han efter det 5e hindret svängde fel och jag flyger av hahah. Men man fick hoppa upp igen och jag fortsatte hoppa banan och slutade på 0 fel med 1 avramling haha. 0 fel + rosett <3

En taggad Quanah ...
 
Fölis har snott Quanahs grimma hahah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0