Sanningar

- Jag är väldigt instäng med vem jag gillar. Endast mina absolut bästa vänner vet om vem jag gillar, men annars är jag väldigt öppen
 
- Jag har mina stunder då jag är sjukt flummig, som idag när vi hade teori så flummade jag asmkt hahah. Körde runt på en sådan vagn som man åfta har på lager och andra liknande ställen när man kör runt lastpallar.
 
- Gillar inte skräpmat/donken. Usch, fettigt och slaskigt. Har även SETT MIED MINA EGNA ÖGON att de mikrar hanburgarna och mår bara illa vid ens tanken
 
- Älskar serier, kollaer seriöst på minst ett avsnitt per dag. Har sett erierna Pretty Little Liars, Gossip Girl, 90210, How i met your mother och New Girl. 
 
- JAG SKALL PÅ GYMNASIMÄSSAN IMORGON!!!!
 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du gått upp en klass? eller du är 99 av? ska du börja gymnasiet med 98 orna?

2013-10-19 @ 15:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0