Skola Plugga Rida Sova :repeat:

Som rubriken lyder går mitt liv i repeat, samma plugga, sammal ridning och samma skoldagar. Inget nytt varken vågar eller hinner göra ett litet intrång i mitt späckade liv tills denna veckan, då jag gör en helomvändining med olika saker varje dag som lyser upp min vardag. Som ljuset i tunneln.
 
Anyways, snart skall jag ta mig upp ur sängenoch fixa iordning mig för en skoldag, om jag skall vara ärlig så är måndagar ganska trist. Grupptid, svenska, franska, Idrott och Matte.. Finns inget roligare, haha. Skämt åsido, måndagar är en av de tråkigaste skoldgarna, men gentligen är alla lika trista, förutom torsdagar. Antingen har man 3 timars Hemkunskap på morgonen, eller så har man sovmorgon till efter lunchen vilket är klockan 13 och sedsan är det 1 h svenska och 1 h teoretisk hemkunksap. Detta varierar vecka efter vecka, vi har hemkunskap ungefär var tredje vecka.
 
Hörs sen, har förberett 1 tidsinställt som kommer senare under förmiddagen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0