Snart Partaj

haft en sjukt rolig helg med släkt, vänner och familj. Det började i torsdags när jag och två kompisar åkte in till gymnasiemässan i Göteborg och kollade runt lite där och fick ett litet intryck av alla gymnasier inför nästa års gymnasieval.
Sedan i fredags så red jag min finaste ponny, Ronja ♡ Har saknat henne galet mycket och det var världens bästa känsla när jag satt på hennes rygg igen. Vi red en ganska lugn uteritt, eller det var planerat att rida lugnt och bara mysa, men hon var mer taggad än någonsin och det tog mig ca 40 minuter att få henne i lugn trav och galopperade jag lite också, men red och arbetade mest med traven.
I lördags så kom in kusin och vi åkte in till stan och jag köpte en Victoria Secret I LOVE PINK tröja i en affär, kommer handla där på deas VS avdelning igen, helt klart! Bild på tröja kommer upp senare. Sedan bar det av hem med mys och Pavlova, världens goaste efterrätt innan jag planerade min vecka.
 
Idag åkte kusinen hem till skåne igen och jag har varit funktionär med Jossan på Billdals Pay n' Jump och vi hade det superkul, vi ropade mest in ekipage och satt och snackade hehe ♡
 
Hare' gött,så hörs vi sen ♡♡
 
bushästen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0