Svar på kommentar

har du gått upp en klass? eller du är 99 av? ska du börja gymnasiet med 98 orna?
 

Jag fick denn akommentaren på mitt inlägg om 5 sanningar och jag svarar här i ett inlägg då det var en person utan angivet namn och blogg.
 
Jag är somsagt 99a, och går i 8an tillsammans med alla andra 99or, Mne jag var på gymnasiemässan iår ändå. Jag skall inte börja gymnasiet 2014 utan 2015 men var där för att börja skapa mig en blick på olika gymnasier och utesluta några osm jag inte behöver lägga energi och tid på nästa år. Det är egentligen inte mer komplicerat än så, jag vet många 99or som går på gymnasiemässan i 8an för att som jag, skapa sig en liten överblick.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0