Bio

Har precis kommit hem från Göteborg där jag var på bio med min bror och farmor. Vi såg på filmen "Hur många kramar finns det i världen" och den var jättemysig. Ganska annorlnda gämfört med den andra Glada Hudik- filmen uta lika mycket skratt men med ett viktigt budskap. Och så sedan var det en ny och skitbra skådespelare med, nämnligen Per Moberg. Och jag blev shockad, han var SYMPATISK och SNÄLL, jag ser alltid honom som sur, vresig och tråkig. Men inte idag!
 
Imorgon skall jag och mamma åka in till stan och kolla på kläder till mig, då min höstgarderob behöver fyllas på rejält. Har typ bara sommarkläder! Sedan på kvällen skall jag träffa en saknad vän, så det skall bli en superdag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0