:)

Godmorgon!
 
Sitter just nu och lyssnar på SR P4 då min mamma skall vara med där strax och just nu splear det urdålig musik,  nu förstår jag varför jag inte brukar lyssna på P4, haha. Men den är snart slut hoppas jag för jag skall duscha efter mamma har snackat klart så jag tar tillfället i akt och bloggat nu istället innan jag hoppar in i duschen! Sedan skall jag göra mig iordning och ta mig till skolan vid halv nio.
Sedan på lunchrasten skall jag och Hanna cykla 3 km för att fixa tillbaka min cyklel, då jag och en tjej har råkat byta ut dem.
 
Igår så hoppade vi lite på Emmahagen och jag hade Prälan igen, men jag märkte att hon hade gått med några gånger för hon hoppade även de höga stockarna och stegrade inte! Hon är så duktig Pärlan! Sedan efter min lekrtion så pratade jag med min ridlärare som jag även rider för idag om vad vi skulle göra idag på ridningen och vi skall hoppa! Skall bli superkul och jag har hästen Glenn som är superbra på att hoppa! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0