Godismys

Veckans mysdag är helt klart söndag, det går alltid en serie på kvällen, har mycket tid till hemmafix i mjukisar och planera veckan med tända ljus på fönsterbädet och regnet smattrande mot rutan. Så spenderade jag min söndagskväll - nästan. 69 franskaglosor tills imorgon så jag har råpluggat hela kvällen och jag kan dem nu. Men det är bara glosor och betyget sätts inte på glosförhör så jag är safe!
 
Något annat som hände mig idag var när jag vaknade imorse och gick upp från min madrass på golvet för att gå på toa (vi sov över hos kusinen) och tydligen så j´hinner inte bloder med så jag tuppar av och trillar rätt in i min kusins hylla med leksaer och slår i huvudet, halsen, ja hela kroppen fick en massa skrubbsår och Mamma vaknade mitt i allt efter seom vi delade rum. Wierd att allt alltid måste hända mig!
Btw, så blev det inga primes, de var slut :(
 
Nu skall jag käka upp mitt godisoch packa inför imorgon, då skall bloggningen bättars på tills dess, jaghar ju trots allt suttit i bilen all day från kusinen i Skåne.
 
PUSS
 
mylove
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0