Hello hösten

Sitter och kikar på lite olika bloggar och tänker på Septamber månad, egentligen den mysigaste på året med sticade oversize tröjot blnadat med de sista uteritterna och de kyliga mornarna. Filmer med vänner inlindade i filtar och med godi och te framför dig. Gula löv och mysiga halsdukar och vantar. Uggs, Primeboots och Hunterstövlar sitter på fötterna på en massa människor och man vet att hösten är här. 
 
Första officiella hästmånade är i full gång och jag är taggad till tusen! Jga har en massa roliga ideer till bloggen och jag skall även börja brainstorma på en höstdesign i lite höstigare och varmare färger än ljusrosa. Mellan allt skall en photoshoot planeras in och de skall matcha med mina designönskemål.
Sedan skall jag även ligga i i skolan och satsa på bättra betyg, jag har 4 terminer kvar innan gymnasiet och tiden ruasr iväg. Vill få upp mängder av mina betyg och bli riktigt nöjd med betygen som kommer i ett brev till jul.
 
Sedan skall även en massa inköp göras, Uggs, Primes och mysiga hästkläder skall fyllas på i gardeoben och jag skall bara njuta av hösten :) Mina planer för hösten lite mer exakt skall jag finstilt berätta om i ett annat inlägg, nu säger jag gonatt !!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0