IOS7 IMORGON!!!!!

Imorgon släpps den nya uppdateringen IOS7 till iPhone och såklart skall inte blogg.se appen funka till den :( Så ni får räkna med lite sämre uppdatering men såklart skall jag försäka mitt allra yttersta att uppdatera och att visa lite screenshots från den nya uppdateringen!!
 
Just nu sitter jag och njuter av doften av nybakade kärleksmums, som också bliev riktigt lyckade! De flesta är till ett föräldramöte på skolan som jag skulle baka till då vi i 8 få sälja på sådana tillställningar! Tar med 15-20 av 30 stycken men hoppas innerligt på att det bli några över så jag kan ta med mig fler hem. På min privata instagram, carrosprivat så har jag faktiskt gjort 2 stycken filmer i min proess från ugnen till kärleksmums :))
 
2 instagrambilder från idag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0