Livet just nu

Halloj!
Hur är det med er bloggisar? Jag mår superbra, mitt liv är för tillfället underbart och jag mår bra. Bara en massa roliga saker händer och jag tar det mesta med ett leende. Här är några saker som händer just nu:
- Hopp clearround med min favorithäst Smilla på Billdals RK den 27 September
- Min konfirmation har börjat

- Jag rider Talley, och inte bara leder honom 30 minuter i ridhuset

- Jag arbetar som barnvakt varje lördag morgon och tjänar mina egna pengar.

Sedan finns det ju några negativa saker som jag inte vill ta upp eller tänka på. Jag orkar inte ta det just nu utan satsar på det positiva. Att satsa på det positiva är så bra för mig, men det negativa finns fortfarande kvar och jag kommer snart att ta tag i dessa saker och bearbeta dem tills det är klara och undanlagda. Jag har faktiskt redan gjort en lista om saker jag skall uträtta och fixa med! Både positiva och negativa, och jag skall vara klar innan lördag, och söndag tar jag en helt ledig dag där jag släpper allt och bara tar hand om mig själv med människor som betyder något.

höst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0