Myskväll och fotografering

SItter och kollar på det sista avsnittet av den engelska serien Broadchurch och jag är jättespänd på hur mordgåtan på den unga pojken Danny Letimer skall lösas och vem som är mördaren som gömmer sig i den lilla lilla staden Broadchurch. Har planerat ochstrukturerat upp helgen och skall fixa en riktigt viktig och tung sak som kommer spöka för mig i dagar.
 
En ny höstig och lote vintrig bloggdesign skall beställas om någon vecka, först skall det klickas bilder på mig när jag rider Talley och det skall förmodligen göras nästa helg. Jagf har bara kassa mobilbilder och enligt mig och säkert många andra skall man ha fina och vältagna bilder i headers och annat. 
Nu skall jag inte heller göra min design själv utan av en duktig tjej som har lång erfarenhet och rätt programm. Men först skall jag ha bilder nästa helg och även av Hanna som vi fotade idag men hon inte mejlat till mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0