Tävla på fredag

Söndag och måndag har seriöst bara bestått av plugg, endast mat, sömn och tolateebesök har kommi emellan allt plugg jag gjort men jag har fortfarsnde en hel del kvar. Matte, Engelska, Svenska, Franska och Hem och kunsumentkunskap är det jag bara arbetat med IDAG. Men jag klagar inte,för jag skall hitta på en massa annat som slår dessa plågor med 34506457320957%.
 
Det ända jag kan berätta är att jag skall rida imrogon, att jag kommer fortsätta på Ronja samt att JAG SKALL TÄVLA EN CLEARROUND PÅ FREDAG. Den sista hädelsen är jag nog mest taggad på, föruom att det andra alternativet kommer vara bäst i längden. Sedan skall jag förbättra bloggen ENORMT och satsa på den samt dela den med andra då mitt läsarantal inte är något att skryta med.
Sedan skall jag efter helgen som kommer beställa en design av en superduktig tjej så min blogg iallafall ser lite höstig ut. Bort med ljusroda och in med HÖSTEN!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0